If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Има вероятност да е от датчика на коляновия вал,но малка,има такива случаи да гасне и да пали веднага,с преебан датчик.На диагностиката ще си каже всичко
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Има вероятност да е от датчика на коляновия вал,но малка,има такива случаи да гасне и да пали веднага,с преебан датчик.На диагностиката ще си каже всичко
моят беше така в началото гаснеше и пак си палеше като дигне градуса :П и после стана по лошо
Ми то при мене пък при първото ми такова гаснене се оказа фазов сензор на разпределителния вал, ма после при второто-регулатор, така че причини бол за този проблем. За това най-добре една диагностика и да не стреляме в тъмното.
От фазовия датчик колата неможе да угасне докато е запалена Подкрепям малцинството за проблем с високото налягане на нафтата. От датчик на колянов вал в 99% от случейте колата не пали преди да мине известно време
От фазовия датчик колата неможе да угасне докато е запалена Подкрепям малцинството за проблем с високото налягане на нафтата. От датчик на колянов вал в 99% от случейте колата не пали преди да мине известно време
Мерси за инфото, просто след въпросното първо гаснене беше, записала само грешка фазов сензор. Вече след второто излезна и тест налягане гориво.
Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now
Comment